Den efter redovisning..

Tjenna !

Redovisningen med projektarbetet gick grymt bra! Är väldigt stolt över mig själv. Hade inte förberett mig så väldigt mycket. Skulle ju inte prata om själva projektarbetet utan mer vägen dit. Sen ser jag att alla andra har snygga powerpointpresentationer, en lärare kommer in och säger att ca 45 minuter per grupp blir lagom. Fick senare veta att det räckte med 5 minuter/grupp. Okej, bra tänker jag, tills det att Carro och Sven-David stiger in i klassrummet. Då blev det helt plötsligt värre. Jag valde att inte börja utan det fick en grupp om marknadsföring av Sanda göra, sen var det två stycker som hade vart i London och sen var det dags för min entré. Det gick på ca 3 minuter, kändes som allt jag hade tänkt att säga redan var sagt och jag minns det själv från förra året, man behöver inte höra på allt mer än en gång, så de fick komma med frågor. Fick mycket positiv respons efter detta! Är grym på att tala inför folk!

Jobbar nu med 372 olika arbeten. Att göra innan skolan slutar. Great! och har betyugssamtal med innebandyn imorgon, får fortfarande inte träna på minst en veka och rekomenderas att inte göra fystester på 2 veckor, så får se hur det blir med betyget eftersom jag inte kunnat göra fystesterna än, hmm..

"Bättre en fågel i handen en tio i skogen"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0