Den efter denna dagen..

Tjenna !

En dag som alla andra, nästan. När jag efter skolan insåg att hela min GMO-rapport försvunnit.(GMO= genetiskt modifierade organismer, eller något jag förstod inte riktigt.) Så det blev till att sitta kvar i skolan i cirka 2 timmar extra, och sådant älskar jag ju. Men så tillslut lyckades jag få ihop lite text, lyckades till och med att förstå vissa delar. Som tur är var det inte så viktigt för betyget, hoppas jag. Kan ju istället glädja mig åt mitt tre-bokstavsbetyg i den otroligt krävande kursen: Rättskunskap!

Mindre än en vecka till nationella. Och då trodde jag att det skulle bli as skönt! Men plötsligt ser studentveckan inte så rolig ut längre.. 

"Gräset är alltid grönare på andra sidan"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0