Den där Fluff har åkt hem..

Tjenna !

Fluff kom till mig innan :) Riktigt roligt att ha henne här igen, det var för länge sedan, det måste jag säga. Inte helt ovanligt så blev det en kladdkaka, men hade inget riktigt mjöl hemma så det blev med fullkornsmjöl eller något i den stilen, nu är vi nyttiga också, *host*, naaw vad längesen det var man använde *host* det saknar jag.. lite iallafall. Det blev även till att kolla på Anna Anka söker assistent, hur kul är det inte då? Och dagens kommentar (vi är kattvakter åt en liten kattunge och den kommer tassande längs vardagsrumsgolvet)
Jessica: Haaaanseeeen, jag blir anfallen!!! Hjälp!. 

Som vanligt när vi umgås blev det, mycket prat, liten verkstad. Jag har ju som vi alla vet tummen mitt i handen, men Fluff förväntar man sig kanske lite mer av ;). Hon har tagit körkort lillen med och parkeringen var helt klart över förväntan :) Imponerad! :)

Ser inte fram emot samtalet imorgon!


Jag och Jonna Liljeberg, efter första Dumleslaget vinsten, jag var ganska lång och tanig, snygg frisyr hade jag med!


Jag har alltid varit vldigt snygg och graciös när jag spelar, även här!


"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0