Den med Fia..

Tjenna !

Började dagen med gym kl 8 på morgonen. Idag var vi 3 pers och en vikarie för gymtränaren. Blev väldigt bra! Jag börjar redan känna träningsvärk helt seriöst. Sen hemmåt för att hinna facebooka lite innan Fia kom hit, jag skulle hjälpa henne med matten, slutade med att ingen kunde något och vbi tittade i facit och kom sen på en lämplig lösning. Brukar bli så tillslut när jag räknar matte. Så vi lagade mat istället, lax, pasta och sallad, jag stod för pastan och salladen, laxen var det som blev gott. Hur ska jag klara mig själv? Undertiden kom vi på lite roliga utmärkelser till spelarna i laget som de ska få på avslutningen, tänker inte avslöja några här. :P haha.

Fia tvingade sedan med mig och simma, haha jag är som Eric Moussambani i vattnet (han från OS i Sydney som simmar ensam i bassängen och knappt orkar fram) medan Fia är som Michael Phelps (inte Phillips), så det gick ju sådär. Men kul hade vi! Flisan var där också men hon gymmade.

Nu försöker jag mig på mitt idrottsarbete, mina två innebandyarbeten och att plugga till rättskunskapsprovet. det går sådär..

"Man måste våga misslyckas för att kunna lyckas"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0