Den med den helt sjuka träningsvärken..

Tjenna !

Hade gymping igår. Jag och Emma har helt klart snyggaste outfiten. Svarta cykelbyxor med rosa leggings över. En benvärmare, jag hade turkos, Emma vinröd, ett linne, två höga sidtofsar och jag toppade det hela med ett svettband i pannan med. Ingen slog oss, vi var helt klart överlägsna på den punkten. Sen kom vi till gympingen. Så fort jag fattade hur övningen skulle gå till så bytte vi. Så blev ibland att jag gjorde på mitt eget lilla vis. Men det var lika jobbigt, om inte jobbigare för det.

Inte nog för att man skulle ha träningsvärk sen igår. Dagen till ära började med cirkelträning på idrotten. Nu kan jag knappt gå, stå eller på annat vis röra mig. Oj vad det är synd om mig! Men jag kan stolt berätta att jag nästan är färdig med min bild på bilden. Vi ritar just nu ett bord och det går över förväntan. Dessa 3 streck har blivit grymt snygga!

Ikväll är det avslutning med JIK. Och så är det kick off i Norrköping. För min del blev det till att vara kvar i stan med JIK. Men det hade varit kul att åka till Norrköping med givetvis.

"Bättre att ångra något man gjort, än att ångra att man inte gjorde det"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0