Den efter naturprovet..

Tjenna !

Denna måndag började som alla andra måndagar, med gym! Kunde tyvärr inte vara med på alla övningar med min fot, men kan säga att mina armar kommer vara sletna imorgon. Tränade biceps, triceps och handleder, haha, sjukt jobbigt faktiskt. Fick sen skjuts av G till skolan. Så det fick bli att plugga i två timmar på håltimmen inför det kommande naturprovet. Usch!

Och hur gick då naturprovet? Ja tyvärr så hade jag inte lärt mig varför vissa barn föddes utan armar i mitten av 90-talet, hur det gick till, när man upptäckte det osv. Skrev att man kunde upptäcka det med ultraljud så det hoppas jag att jag får rätt för, även om hon frågade hur man upptäckte att det var en mutation. Men men, jag gjorde mitt bästa och jag hade pluggat, bara på fel saker.

Drar vidare till Beverly ikväll. HEJA DALEN!!

"I krig och kärlek är alla medel tillåtna"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0