Den efter melodifestivalen..

Tjenna !

Spelade match igår som målvakt, den karriären slutade lika snabbt som den började. Var as grym under uppvärmningen, men sen när skotten inte kom rakt framifrån rätt på mig längre blev det lite svårare. Men vi vann trots allt ändå, vilket jag anser mig vara mycket bidragande till. Dagens grej var målvaktsbyxorna :). Wiieee

På kvällen var det Melodifestivalen på Beverly Gånglåten. Carro kom i sin Darin tröja, om hon visste vem det var innan melodifestivalen låter jag vara osagt, men nu är det hennes stora idol. Jossan i sin Manboy tröja, med topplista för utfyllnad så hon hejade även på Timoteij, Ola och Darin. Om någon av dom skulle vinna så hade hon ju med dom liksom. Själv går jag endast på utseende och hejade då givetvis på Eric Saade, hade knappt hört någon låt från hela melodifestivalen innan jag kom dit, men det funkade ändå. Att Anna vann var väl inte jätte uppskattat från oss kan jag inte säga.

"Ett gott skratt förlänger livet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0