Den efter Fair Play..

Tjenna !

Det blev silver i Fair Play Cup. Besviken, JA! Men vi var inte heller bra i finalen, Jonna Ihrman sköt ner pokalen så den som vi fick var trasig. Men det är ett minne från cupen. Stukade foten också så har inte kunnat träna innebandy sen i söndags :/. Ledsen!! Ändå positiva var att det fanns chokladtårta kvar hemma sen Maries kalas.

Idag fick jag vara på gymmet istället för småmål på träningen med skolan, vilken biff jag kommer bli! Haha. De slutade tidigare och när de skulle ringa min telefon var den där nere. Kul att alla tror jag har en begravningscermoni-låt som ringsignal. Det är Canadas nationalsång!

Roligast på hela helgen kan ha varit secketeriatet med Ihrman. Utsåg matchens lirare, eller jag och Jonna tyckte att "Janne" skulle fått det men Magnus såg till så att det blev en annan. Vi satte + och - på alla spelare och Janne hade mest + (dock fick han + för att han var lång och liknande men det var kul) Jonna (som hade hand om klockan) glömde även att sätta igång tiden när matchen startade. Lyck trodde att en kille åkte ut för dragspel (hårt spel) själv hade jag 100% koll på skrivandet i matchrapporten. Lät tom Jonna skriva under på andra matchen.

"I krig och kärlek är allt tillåtet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0