Den där det blev förlust för de båda lagen..

Tjenna !

Åkte till Beverly och glamourarbetande Emma i hopp om att ha med sig två vinster hem. En för mitt älskade HV som då skulle ha haft 3-0 i matcher och en för Dalen som hade haft hoppet om en semifinal kvar. Istället blir det först förlust för Dalen med 4-3, trodde nästan att det skulle bli en ny Mullsjö match där men icke. Och sen till råga på det så förlorade HV med 6-3. Illla! Ingen bra sportslig kväll. Men vi hade kul ändå och det är ju alltid något. Fick tjöta bort det deppiga humöret efter förlusterna. Emma gjorde sina berömda dubbelmackor mer kända som toasts. Grymt goda, men jag föredrar utan senap. Johanna och Jossan var även där och höjde stämningen.

Imorgon kommer jag ha träningsvärk i mina armar.

Imorgon har jag mattelektion, syter redan inför den.

Imorgon måste jag städa mitt rum.

Imorgon kommer jag vara grymt trött.

Men förutom det så kommer nog morgondagen bli en grymt bra dag!

"Gammal kärlek rostar aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0