Den innan hajk..

Tjenna !

Började dagen med en "föreläsning" med Andreas Andersson, blev mer att han blev intervjuad, men men, jag och K uppskattade att han kom, väldigt mycket :). Sedan skulle jag hjälpa K med hennes tacktal, hon fick för sig att skriva ett rim, det blev till att jag skrev allting. Hoppas det är uppskattat på handbollens avslutningsmiddag. Fick även veta alla mina betyg, men de tänker jag inte skriva ;) haha. kan dock säga att jag skulle kommit in på idrottsvetenskapliga i Umeå som jag tänkte gå redan för 4 år sedan, (senaste intagningspoängen var 10,3 tror jag)

Ikväll blir det "hajk" med klassen, ut till Åsasjön och grilla. Imorgon avslutning med innebandyn kl 8.30, slutar sedan, och känns som att det blir några timmar i solen om det är fint väder. 

"Den som vågar vinna, vinner. Den som är rädd att förlora, förlorar"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0