Den i Norrköping..

Tjenna !

Är nu på plats i Norrköping och SSC har tagit start. Hittills så har vi presenterat varandra, mycket rolig info. Skulle säga en stor talang, min är inte direkt dold, då jag snybblar över precis allt. Inledde allt snubblande med att min badtoffel viker sig och jag faller handlöst mot golvet. Inte konstigt att folk undrar vad jag håller på med, jag förstår dom faktiskt. Vi fick en handbok, där stod det mest användbara man kan veta under sportscamp, säg inte "hur bra som helst" inför J.P, skyll inte ifrån dig framför Macke G och var inte rädd för Areus. Bra vetande!

Imorgon kommer barnen, i år är jag tränare!

"Somna inte i kök 3"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0