Den där jag har flyttat in..

Tjenna !

Nu har jag flyttat in i lägenheten i Frederikshamn. Pappa och Patrik hjälpte till hela helgen och vi fick klart det mesta, ingen aning om vad jag skulle gjort utan brorsan, han fixade allt det tekniska. Jag är inte så bra på det. Assisterande tränaren har också hjälpt mig med massa praktiska grejer idag. Sen börjar jag jobba imorgon, så rätt på smeten så att säga. Angående språket, ja, jag har fortfarande problem med det, men det lär jag mig nog så småningom hoppas jag.

Ikväll är det första träningen med laget. Känns skumt att träna med ett annat lag än JIK, men någongång måste man ju pröva vingarna.

Ett klipp för er som vill veta hur vi gör på SSC! : http://www.youtube.com/watch?v=MOBJRIXMMaI så normala det går att gå!

för att påpeka det viktigaste på hela campen, resultaten De rutinerade vs. Bullarna

Beachfotboll: 6-0
Innebandy: 16-4
Volleyboll: hmm minns inte resultat men vi vann iallafall.

3-0 till det rutinerade!!

"Gammal är äldst"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0