Den med rådjuret..

Tjenna !

Jag blåste inte bort, men jag såg ett rådjur när jag var ute och sprang :) ascoolt, det spranf upp på stigen precis framför mig så jag höll på att springa in i det. Det var ett kid typ hur gullig som helst, verkligen jättesöt :) så nu har jag varit glad sen dess, inte var dag man ser ett rådjurskid inte :).

Filmkväll blev det också, varför sätter jag alltid på filmer jag inte borde se? Irene Huss [Aireene Hass] som Paige utalar det, usch! den var hemsk så jag kommer nog inte till att få så mycket sömn inatt inte! Som vanligt efter att ha sett en som jag kallar det, skröck så blir det komedi, så att man rensar tankarna lite, blir nog lite Vänner, för att sen se "Dude weres my car" innan jag somnar! Brukar bli den filmen för att kunna sova..

"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0