Den med musen i taket..

Tjenna !

Jag har de senaste kvällarna tyckt att det låter precis som att en mus går runt i taket. Jo, jag har förstått att det inte är det, jag har ju liksom inte sett någon. Men har ändå undrat vad det är som låter. Igår fick jag äntligen reda på det. Det är nattfjärilar eller något liknande. Jag har en lampa med en typ pappskärm runt omkring. De flyger in i skärmen och det är det som låter. Vilken lättnad, hade varit jobbigt att behöva sätta upp musfällor i taket..

Slutade jobbet tidigt idag, runt halv 12, så när jag komhem skulle jag bara ta en powernap på tio minuter, vaknade upp 2,5 timme senare. Tror jag börjar bli lite trött.. Fast tycker bättre om att säga att jag vänder på dygnet inför jobbet i helgen..


Tycker jag är värd en Ben-glass snart!

"Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0