Den med en vecka i Danmark..

Tjenna !

Så har det blivit lördag igen, och jag har varit "bosatt" här i Frederikshavn i en vecka. Har börjat jobba på Empire, det går helt okej, jag har lärt mig menyn ganska bra nu så jag vet vad de beställer utan att höra vad de säger. Än så länge slipper jag svara i telefon, det kommer bli min död däremot. Har tränat med laget 3 gånger, i måndags var det beachvolleyboll och beachfotboll efteråt, vilket var kul. I tisdags var det backintervaller (det fanns tydligen en backe, men den ligger en bit därifrån jag bor) sen skulle vi "bara löpa efter de blå pilarna tillbaka till bilarna" givetvis springer jag vilse, missar var pilarna går och kommer helt vilse någonannanstans. Så jag springer lite på känn och kommer tillslut tillbaka, men från ett helt annat håll än det man ska, så fick lite frågor om vad jag har varit. Ja, så det kan gå! Sen i torsdags var det småmålsspel, grymt kul med klubba och boll igen, har inte lirat sen vi spelade Bullmatchen på campen (nämnde jag att jag lirade på 2 SSL-spelare och en Landslags-Sara, haha, nejdå jag kände mig inte som den svaga länken i det laget).

Igår så var det Jönköpingsbor på besök. Det var en All-star match av något slag som avslutning för någon innebandy-sommarskola. Så träffade första från SP3C sen jag kom hit; Andreas Nordh (högt odds på att det skulle vara han, om det nu skulle gå att oddsa på) sen lite andra JIKare, någon MAISare etc. Kul i vilket fall!

Internet funkade inte igårkväll, PANIK!! Man känner verkligen sig helt bortkopplad från världen när Internet inte fungerar och man är utomlands..

"Tiden läker alla sår"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0