Den i brist på annat..

Tjenna !

I brist på annat satt jag och gjorde lite test på veckorevyns hemsida. (bra ibland att ta en paus från harpan, har nu btw kommit upp i över 500 spelade omgångar, beroende?) i vilket fall, jag har nu fått lära mig mycket om mig själv, och detta kan vara bra att veta:

Jag är kär, synd bara att man inte kan få reda på i vem, hade velat träffa denna lyckliga kille, än så länge får han heta Klas (det rimmar på kalas, vilket är mitt nya favoritord)
Jag är drömflickvännen, och om jag fortsätter i samma spår kommer vi vara lyckliga livet ut, undrar om "vi" är jag och denna Klas.
Jag kan allt om killar, Klas kan skatta sig lycklig tydligen..
Jag är inte utseendefixerad, nej det tycker jag tydligen är ytligt, men jag måste erkänna att jag dock hoppas att Klas tycker jag är snygg.
Jag flirtar med finess, och med min charm och utstrålning så lyckas de flesta flirter, inte konstigt att Klas föll för mig.
Sommarflirten är superseriös, Jaha, är denna "sommarflirt" med Klas då med? Men måste erkänna att jag blev lite rädd när det stod; snart kommer bröllopsklockorna att ringa. Är jag så kär att jag överger mina principer? läskigt!
Han kommer fria snart, men herregud där fick jag svaret. Ska vi gifta oss nu också, tycker nästan att det går lite fort fram, jag menar för 10 minuter sen hade jag ingen pojkvän och visste inte om att jag var kär.

Ja, men då har jag ju hela mitt liv framför mig, KALAS!. Så bli inte allt för förvånade om det kommer en inbjudan om bröllop snart.
Och btw, jag är ingen vampy och jag är en expert på Lindsay Lohans liv.

"Ligg alltid ett steg före"

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: kkk

knas-klas är kalas :)

2010-07-25 @ 01:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0