Den extremt effektiva dagen..

Tjenna !

Men herregud vad jag har varit effektiv idag. Började med att diska några dagars disk, och göra rent i diskhon, detta följdes upp med att sopa och damma hela lägenheten, torka speglar,fönster etc, och det är nog ungefär allt jag kan göra i städväg. Hann även med att tvätta och laga en gourmetmiddag; lax och stektpotatis med bearnaisesås. Skulle även göra lite sallad, det slutade med att hela matlådan (har inga tallrikar utan äter i matlådor) blev full och jag fick sitta coh äta grönsaker från en matlåda och själva maten från en annan, men det gick lika bra det!

Funderar nu på om jag är värd lite glass eller något, har ju varit duktig och både sprungit och kört fys. Det känns nog som att en ben and jerry ligger varmt om hjärtat!



Det kommer kännas tomt i höst att inte komma tillbaka till SP1-2-3C.

"Bättre en fågel i handen, än 10 i skogen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0