Den efter Skagen..

Tjenna !

Det blev en dag på stranden igår. Det är sjukt långgrunt så när vi skulle "bara gå ner och doppa oss" fick vi gå ut typ 30 meter och ändå gick det bara till anklarna. Lite skillnad från Vättern hemma i Jönnet. Sen bar det av till Skagen lite senare, var kul att upptäcka lite nytt :)

Idag känner jag för en lugn dag, blir nog att kolla på lite Vänner :) Kollar med dansk text, lär mig kanske något ord iallafall, haha. Roligaste av allt jag lärt mig är när man räknar sekunder så säger vi i Sverige ettusen ett ettusen två ettusen tre, i USA one mississippi two mississippi three mississippi, när de gjorde det på Vänner var översättningen "en kasse öl, to kasse öl, tre kasse öl".

"Oroa dig inte för morgondagen, i övermorgon är den förbi"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0