Den där jag är "hemma" igen..

Tjenna !

Resan "hem" var så himla rolig. Först åka tåg, och vad säger man då? ÅKA TÅÅG ÅKA TÅÅG ÅKA TÅÅÅG! (HippHipp) Satt och la patiens i ca 1 timme, och tittade ut genom fönstret den andra timmen, sen var jag helt plötsligt i Göteborg. Tiden bara rann iväg.

Väl i Göteborg, så hans det inte med så mycket. Det var ner till hamnen för att invänta båten. Och den såg jag fram emot hur mycket som helst, det skulle tom J.P kunna intyga, att det går inte att se fram emot något mer än vad jag gjorde inför den här båtresan, ensam på en färja i tre timmar, det kan inte bli mycket bättre. Spelade patiens även här i ca 2 timmar, köpte en ganska äcklig korv, för det var det enda i matväg som fanns under 119 kr. sen var jag helt plötsligt i Frederikshavn och "hemma" igen. Så nu är det tvätt och städ som gäller! Yeah!

I vilket fall som helst har det varit jättekul att få träffa lite familj och vänner igen :).

"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

aaaah Hansen det ar kul att lasa din blogg igen :D kan du dedikera ett inlagg at mig, beratta vad du egentligen sysslar med i danmark? jag ar nyfiken. haha. och morfadern, jag borjar bli lite radd for honom pa riktigt. maste komma pa en bra ursakt till att jag inte kan folja med honom pa galen bilfard och utflykt pa sondag...

2010-07-17 @ 09:25:02
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0