Den med sovmorgon..

Tjenna !

Blev till att jag tog en välbehövlig sovmorgon idag. Kände verkligen för att ha ett pass med Hitler idag. Gjorde några övningar själv hemma istället som jag kan garantera gav mig mer. Drog sen till jobbet strax innan 12 och sen blev det 4 timmar där med. Fick en teorilektion av Micke Hill på köpet. Hade jag kommit ihåg något av den så hade det nog varit jättebra.


Till er (CAROLINE GEORGSSON) som inte lyssnar på texten i låtar, läs dem då istället ;) Både denna och den i förra inlägget. Jo jag vet, jag kan vara "djup" ibland, vet inte vad som flugit i mig, börjar väl, usch hemska tanke, att växa upp.

You say you really know me,
you’re not afraid to show me
what is in your eyes
So tell me about the rumours
Are they only rumours?
Are they only lies?

Falling out of a perfect dream, coming out of the blue.

Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?

If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend

If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend

Is it real?
Did I dream it?
Will I wake from this pain


"Stor i orden, liten på jorden"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0