Den med Pia Ohlsson..

Tjenna !

Dagen började extremt bra. Förlorade mot Fluff i innebandy, hur kommer det säg? Vad händer med världen? Sen mattelektion, och det var tur att jag var på topp. För med hjälp av min briljanta och snabbtänkta hjärna tog jag mig ur flera kniviga situationer. Eva trodde ex på att jag hade ett hemläxeblock där jag gjorde matteläxan och att jag inte alls kollade facit under genomgången, ja herregud! Träffade Felicia efter lunchen och fick ett välbehövligt snack med :)

Jossan "Pia" Ohlsson är nu tillbaka på träningarna. Höjer stämmningen direkt. Idag fäller hon ex kommentaren "ja jag åt ju fil till frukost, aa och då tänkte jag att jag måste ha en efterrätt tll de, så då tog jag en semla... och en chokladboll". Förutom detta hade hon ätit en pizza (hon hade ju faktiskt varit ute och gått) en hamburgare och ännu en semla. Sen efter träninge åkte jag och Jossan till Max för att äta hamburgare (de hade ett erbjudande). One of a kind, Pia Ohlsson <3

Andra ansökan till SportsCamp inskickad, att de aldrig får den första från mig ? Ska jag ta det som en vink att de inte vill ha mig där?

"När det är som värst, då kan det bara bli bättre"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0