Den efter "snabba cash"..

Tjenna !

Mycket har hänt sen Skol-SM. Man blir igenkänd på stan och alla vill ha autografer, funderar nu på att skaffa hemligt nummer. Okej, dom 10 personer som läst referatet har sagt grattis men det är väl inte jätte stor skillnad.

Igår vart det en sjukt stressig dag, först jobb 9-13, bjöds på bakelser och o.b (lönetillägget inte tampongerna) och hittade en ny finess "kopiera" och allt gick mer än dubbelt så fort. Sen fort iväg hem för att steka upp en omelett, innan det bar av ner till idrottshuset för att kolla JIK. De vann med typ 9-3 eller något och måste säga att jag tycker lite synd om bänkvärmarna som ínte ens får hoppa in då. Samtidigt som den lirade även JIK u-lag där Josefine Ohlsson gjorde comeback på planen, startade med att hänga 4 kassar, vilket får ses som med beröm godkänt tycker jag. Hon ska även sitta med på bänken idag, snart är hon tillbaka. Direkt efter matchen bar det av till mormor, jag och Patrik kollade Hv, eller jag somnade och han kollade. Åt massa maränger med, maränger och chokladsås med glass kan vara det absolut godaste, eller som mitt och Paiges ordspråk lyder "Jämför man med marängshwiss, så är allt annat äckligt". Sist bar det av mot bio och Snabba Cash, väldigt sorglig film och tårarna rann från start nästan, hade även huvudet under tröjan stora delar av filmen.

MATCH idag, JIK-Olofström 15.00 A-hallen!!

"Gräv inte upp större sten än du kan bära"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0