Den efter Skol-SM..

Tjenna !

Taggningen inför skol-SM började redan igår när Felicia kom. Alltid lika trevligt :). Hade kunnat göra en bok med hennes citat. Igår kom "Ja, eller han bodde där tills han flyttade". För övrigt tog det henne 3 minuter att inse att hon tryckte på fel knapp när hon skulle släcka lampan. Briljant!

Klockan ringde 03.30 och då var det bara till att bege sig mot Stallgården. Uppiggande gång dit. Somnade som en stock i bussen upp och sov tills Peter väckte oss ca 4 timmar senare. Hyfsat skönt. När vi väl kommer upp, vi ser ju såå seriösa ut. Alla har olika shorts och olika strumpor, tröjorna är NÄSTAN likadana, men ska vi ha dom är vi tvungna att tejpa så vi röstar om att ha ett annat ställ, men nej då finns det inte tröjor till alla med det stället så det får bli våra tejpade tröjor. Gott! Min 26:a var sjukt snygg. Och tejpen trillade inte alls av på någon.

Men som sagt det fick gå som det skulle gå, vi visste innan att de skulle ha med spelare som spelat i elitserien och varit med i landslaget och hur går det.. VINST MED 7-2!!! Hur fint är inte det ?? Kedjan Felicia-Hansen-Lyck producerade och stod för 5 mål framåt (Lyck 3, Felicia och Hansen varsitt) Rätt gott det med! Så för första året går vi vidare i skol-sm och nu ska vi gå hela vägen!

"Kärleken skapar ett vi utan att förstöra ett jag"

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Glaaad

Hansen, du är stjärna å skriver som en Gud! Å ja, jag är rätt smart ibland(; mahahah...

Å jagGILLAR starkt ditt citat(;

nattinatti underbara du!

2010-01-14 @ 23:48:44
Postat av: Hansen

hahaha, du är ALLTID smart ;) hahahah



Jag hoppas mest på att det fungerar mitt citat ;) hahaha



Ses kanske ikväll om inte så imon, goooing<3

2010-01-15 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0