Den där vi äntligen ska spela Skol-SM..

Tjenna !

Efter att jag har tjatat på Peter och Jocke sen i december 2008 så ska vi på torsdag åka och spela skol-SM, i Västerås :). Resan avgår 04.00 från Stallgården vilket kanske inte är det optimala, men vi får i alla fall lira. Tjatade även till oss att vi ska spela hela träningen imorgon och på onsdag. Låter som att det kan bli en rolig vecka. De två tidigare åren har väl inte varit helt okej. När jag gick i ettan hade vi ingen målvakt på Sanda, så då fick man offra sig och ställa sig i målet, det gick ju som det gick. Men är ju trots allt inte målvakt så ger mig själv godkänt i dne matchen ;). Andra året, ja vi vann mot Mullsjö efter att jag satt avgörande målet när jag själv står inne i målet bakom mållinjen ungefär, men det godkänns och då tänker man väl inte på de? Både vi och Mullsjö förlorar sen mot Sävsjö så vi ryker i vilket fall. Så det luktar guld iår, det är så sant som det är sagt. Ryktas om en line med Felicia - Hansen - Fluff! Låter spännande.

Hyfsat jobbigt att skolan dragit igång igen, idag hade jag gym till kl 9. Sen började jobbet vid 11, så hade bara två timmar hemma emellan, och imorgon sluta jag inte förrän 11.30, jobbigt! Börjar jobba vid 13 sen tror jag. Har ju typ flextid och kan komma och gå som jag vill. Men ska jobba fram till den 21 ialf. Pengar liksom!

Står i valet och kvalet, Jönköping eller Umeå i höst? JIK eller något Umeå-lag? (Flyttar jag finns det förhoppnbingsvis något lag som jag får spela i)

"Guld förblindar många, kärleken förblindar alla"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0