Den där man börjar bli en aning skoltrött..

Tjenna !

Igår så blev det att åka till Felicia och hennes moster (som var bortrest). Åt kebabpizza utan lök och champinjoner och med pommes, går inte att bli godare. Sen ska vi kolla på film och Felicia lägger kommentaren "Nu blire de scarymovie" Och ja, på ett sett är det en väldigt skrämmande film, Love in Manhattan. Kärlek är nog mer skrämmande än både spöken och psykopater ;)
     Sofia kom även sen och hade med sig godis för ca 70 kr! Det gick åt under natten kan jag lova. Välbehövlig natt med andra ord <3

Dagen har bestått av att jag har somnat överallt var jag har gått. Inte så konstigt i och för sig, men ändå. Tränigen i morse gick väl ok, i början i alla fall. Måste ju hålla humöret uppe jämt på träningarna "det ingår ju i min roll i skollaget", får väl kämpa på sistra terminen ;) hahaha. Sen hade jag bara matte innan vi satte oss i matsalen i 1 och en halv timme. Mackan oroar sig för att inte hinna till engelskan som börjar om ca 2 timmar. Stackarna som måste läsa engelska. Mackan och Lina hade även saltkrig, vilket var ganska undehållande den tiden jag höll mig vaken, eller ja det var det som höll mig vaken.

Äntligen köpt fritidskortet! buss!

Träning nu! Taggad faktiskt, match mot SödraDal på lördag, borta i Lund!

Inläggets ordspråk hittade jag och Felicia själv på, vi har en betydelse, men som alltid fundera över vad den betyder för er också!

"Fiskar simmar inte i regn"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0