Den där lillebror tror han kan nåt..

Tjenna !

Var hos mormor och kollade på Barcelona-Villareal idag. Jätte bra match verkligen. Han med att klara VS CPU mode på Lumines Block Challenge fyra gånger. Så bra var den. I alla fall, när vi kommer dit så är det en annan match Valencia - Espanyol eller vad de heter och då står det ju VAL - ESP där vid tiden och där de står vad det står i matchen. Matte hade suttit hela vägen och snackat om att han kan ALLT om spansk fotboll. Han lägger då kommentaren
Matte:"Men hallå, Puyol kommer ju inte kunna spela med Barcelona sen"
Jag: "Nehe, varför inte då?"
Matte: "Men det står ju att den här matchen sänds live och han spelar ju i spanska landslaget och han hinner ju inte åka direkt efter"

Varför han tror att Valencia skulle möta spanska landslaget i en livesänd match idag är en annan fråga.

Jag bestämde mig för att sluta vara fjortis och göra mig av med min svea-mössa till fördel för min exel-mössa jag hittade i garderoben. (Till mitt försvar så köpte jag Svea-mössan innan den blev en fjortismössa). Och eftersom Matte snart är fjortis, just nu försöker han vara de, men uppfyller inte riktigt alla krav, så jag gav en skjuts i rätt/fel riktning, definitionsfråga.

"Man måste lära sig krypa innan man kan gå"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0