Den där jag och K utklassar alla i tennis..

Tjenna !

Hade först squasch på idrotten, Paige var utan skor och det gick sådär för henne då, hon var inte på bästa humör efter det. Jag och Kajsa utklassade Getto. Sen gick vi och spelade tennis och även där fortsätter det vinnande konceptet Hansen-K att vinna, först mot Getto och Geggi för att sedan utklassa Adam och Robert! Sedär ja! Så ska det se ut.

Sen blir det "läxförhör" med Sven-David, vilket betyder att det tar 60 min, är först 12 begrepp sen 5 frågor där man måste skriva ca en halv sida på varje fråga. "Läxförhör" javisst, kan väl kanske kallas så, i helvetet, men så är i och för sig en lektion med Sven-David nära till helvetet och ett prov är helvetet.

Efter att jag plågats av siffror på jobbet och tröstat mig med chokladkakan det bjöds på så bar det av till Felicia. Tyckte så synd om henne igår så köpte med mig lite godis till henne. Skulle förbi och lämna hennes historiabok som jag tagit med mig från skolan. Blev sen att jag spenderade lite tid där med att göra ingenting och det var längesen man hade så kul när man gör ingenting. Kollade gamla bilder, snackade lite allmänt om sådant man behöver snacka om, going där!

Sen bär det av in till stan igen för en fika med järngänget :) Det behövs, för nu ska vi göra det vi är bäst på.. ATT DÖMA FOLK! Kommer bli en underhållande kväll.

"Gammal kärlek rostar aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0