Den där internet fungerar igen..

Tjenna !

Sitter som vanligt uppe lite för länge framför internet på kvällen. Det blir lätt så, jag menar spelen på facebook, det går inte att låta bli att spela dom. Sen kan jag ju bara inte avsluta samtalet med Sofia liksom, jag menar vi hade inte ens hunnit komma till om en bäver hade sett skillnad på sitt ägg och en utters ägg, om ens båda lägger ägg, det vet jag inte! Men det var en fundering jag inte hann dela med mig, därför att internet stängdes helt plötsligt av. Min omgång av bubble spinner försvann, och jag hade ju kommit upp i hela 50 päng nästan :P. Lackar ju, så det vara bara till att försöka sova. Kom faktiskt ihåg min dröm när jag vaknade och har nu tytt den efter internet:

Jag fruktar något och vill fly från det och ser ett hinder som måste passeras. Jag är passiv, öppen och svartsjuk. Mina framtidsutsikter är ljusa och jag kommer få tur och framgång i kärlek. Jag har en hemlig beundrare och det fanns två tecken på att jag skulle få en kyss.

Allt detta ifrån att jag varit jagad gömt mig i ett hus under en solstol, i huset fanns fönster, kakelugnar och utanför fanns ett staket.

Fluff fyller 18 imon.

"Idel solsken ger öken"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0