Den med resursdag..

Tjenna !

Det är en såkallad resursdag i skolan idag. Vilket betyder ungefär, träna på morgonen och var ledig sen. Inte mig emot kan jag inte påstå. Gymmade i morse, var faktiskt väldigt effektiv. Trots att det var någon som stod och kollade på och påpekade miinsta lilla.

Sen vart det hem och ja givetvis dricka smoothie, beroendet börjar visa sig, men gott är det och det är ju lite nyttigt, eller ja bättre än mycket annat ialf. Är även på god väg med mitt projektarbete, det börjar mer och mer att likna en bok nu. Haha, ska bli kul att se var det här slutar kan jag ju lova!

Träning ikväll, Skol-SM på torsdag och derby mot Husqvarna på fredag! Kul vecka, 110% fokus på innebandy!

"Döm inte hunden efter håren"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0