Den med DM-Guld..

Tjenna !

Då var det säkrat, vi är bäst i distriktet iochmed segern i DM-finalen. Hur fint ät inte det? Sen att vi kanske gör en hyfsat värdelös match, det är en annan sak. Haha. Vi var grymma igår. Men vi går in och vinner vilket är väldigt starkt gjort av oss! Ännu en guldmedalj att lägga till samlingen, eller vad säger vi Livh? ;).

Just nu sitter jag och äter mina werthers orginal jag fick igår, toffiffeen tog slut direkt efte matchen, godisgrisar till lagkamrater har man ;). Mamma lovade även att göra våfflor som Grattis (ja typ, de skulle väl äta det ändå säkert men jag ser det som ett pris).

Träningsledigt imorgon känns ganska behövligt.

"Det är guld som räknas"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0