Den med dagen som började bra..

Tjenna !

Dagen började underbart, dvs sovmorgon till 11.10, kan man vara annat än nöjd då? Men som alltid tänker jag, vad skönt det skulle vara att gå upp tidigt och ha lång tid på mig att äta frukost och allt, men som alltid så ligger jag och snoozar en timme istället och får stressa för att hinna till skolan. Men hann med att kolla på http://www.sportsligt.nu/?newsitem=4634 och det gjorde mig väldigt glad! :) Så som en solstråle vandrade jag in i klassrummet, bara 4 minuter sen för att bussen inte kunde starta från en av hållplatserna. Hade bara en lektion, sen satt jag och väntade på Fluff ett tag för att vi skulle simma. Alltid kul, tills det att Fluff börjar ta i, hon ligger och flyter fram medan jag tar i för kung och fosterland, och vem är det som vinner, Fluff givetvis. För att inte tala om hur hon utklassar mig i att hålla andan, hon har nog lungor lika stora som en delfins eller något i den stilen. Jag har kanske, en råttas eller något i den stilen. Så när jag slår rekord i att simma ca 11 m under vattnet, när man börjar i så simmar Fluff utan problem 20 meter. Kul, verkligen.

Så efter att ha haft en bra start och sen simmat med Fluff, vilket inte kan vara annat än bra :) Så sitter jag nu med rättskunskapsboken. Inte kul alls!


"Våga vara stolt när du gjort något bra"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0