Den med curlingen..

Tjenna !

Igår satt jag uppe och väntade på min älskade OS-curlingen fram till 23.00, men nej då börjar de inte visa den förrän ca 20 över för att någon viss Björn Ferry tydligen tagit ett guld i något så oviktigt som skidskytte. Och när de väl börjar visa curlingen så blir det avbrott efter avbrott och de visar, av alla sporter, snowboardcross. Vad händer med världen? Vad har SVT emot min curling? Detta var något som högst irriterade inte bara mig, jag har folk på min sida. Så jag somnade istället.

Men idag, just nu rättare sagt så visar de reprisen :) Blir man inte glad då. Så efter att jag hade lagat mat, tro det eller ej, men helt på egen hand så stekte jag potatis, hamburgare och ägg till lunch :) det var inte illa av mig, i vilket fall så nu fick jag något kul att kolla på till maten. Snart ska jag upp till badet och simma lite, ska bara låta maten smälta först, haha.

"Avundsjukan vilar aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0