Den med 14 februari..

Tjenna !

Idag är det 14 februari och årets mest överskattde dag. Om man är kär kan man väl lika gärna visa det vilken dag som helst, eller man ska visa det alla andra dagar med. Nej jag tycker det är väldigt löjligt med alla hjärtans dag och har strukit det ur min almanacka, 14 februari är 14 februari. Min bästa vän Fluff fick istället ett "Glad 12/2- dagskort" i fredags som jag hade gjort på bilden. Det tyckte jag var minst lika gulligt :) Haha. Gjorde en rebus i och det var det som var själva grejen.

Sportlov nu i veckan, hur fint som helst så att säga, mitt sista sportlov, känns lite sorgligt faktiskt. Men lovet avslutas med match mot IBF Gbg på lördag i ettan och DM-final på söndagen mot Ingelstad. Bra vecka med Greeeat (Tiny Tiger han i frosties flingorna) avslutning!

"Kärlek kommer, kärlek går, vännerna är de som består"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: mathilda

ett jävla kommersiellt jippo är vad alla hjärtans dag är!

2010-02-16 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0