Den efter den långa skoldagen..

Tjenna !

Far min skjutsade mig till stationen imorse så jag slapp gå i kylan :) Mycket tacksam för det lilla. Nu slapp jag även springa sista kilometern vilker alltid uppskattas.

Började som vanligt med innebandy. Och det var riktigt roligt idag. Lite segt med uppspelen men när spelet väl drog igång var det riktigt kul. Har väl inte mått kanon sen matchen i söndags så gick ner och spelade back, men kan som vanligt inte gå på halvfart så det blev en del raider upp, men skjuta? Nej, tror inte det va, passar även om jag har öppet mål, känns som att jag måste bli bättre på att skjuta. Samtidigt har jag lyckats göra en del mål utan att knappt skjuta någonting i laget, de målen jag "gör", de som skrivs på mig rättare sagt, brukar vara att någon skjuter på min klubba in. Men de räknas de också :).

Träningen igår stod jag över, det var ändå jättelugn träning, stod i målet när vi spelade handboll i slutet. Janne har varit med i en landslagsturnering i handboll och han är domare. Vi leder med 6-5 när jag tar bollen utanför den heldragna gula linjen. Janne dömer då straff till det andra laget. Hallå ja handbollsregler ;) haha, men de gör inte mål på den straffen ändå, så det är lugnt :).'

Ryktas om att IKSU återförenas på friluftsdagen i hockeybockey-turneringen!

Till now you always got by on your own
You never really cared until you met me



"En olycka kommer sällan ensam"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha då är vi två, jag har sett typ ett halvt och det var någongng innan jul :P

2010-02-03 @ 15:32:51
URL: http://emmajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0