Den med sista tiden i Danmark..

Tjenna !

Nu är det bara några dagar kvar i Danmark, alla papper är inskickade till IFF och jag hoppas kunna bli spelklar så fort som möjligt. Om 5 dagar så tar jag först båten sen bussen hem till kära Jönköping aka Jönnet! Och åker direkt till Idrottshuset för att se derbyt mellan JIK och Östra. HEJA JIK! :) 



Jag och min tillfälliga syster :).

Har jag berättat om när jag skulle köra bil här i Danmark? Jasmins pojkvän frågade om jag ville köra hans bil. Jag svarade med att fråga om han ville att jag skulle köra hans bil. Vi kom tillslut fram till att jag skulle köra från fitness till jobbet, en färd på ca 5 minuter. Börjar med att jag sätter ner kopplingen, lägger i ettans växel och tittar snabbt i backspegeln och bakom axeln för att se att det är fritt att köra, trycker sedan försiktigt på gaspedalen.. men inget händer.. Steffen (hennes pojkvän) påpekar då lugnt att det kanske är bäst om jag vrider om startnyckeln först.. Stolt ägare av ett körkort i 6 månader..


"Livet har sina goda stunder"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0