Den efter pepparkakshuset..

Tjenna !

hra byggt mitt livs första pepparkakshus, fick det som en "tack för den här tiden-, att jag har fått lära känna dig-, hejdå-, lycka till i Sverige-, jag var nyss i Sverige och tänkte på dig-, adventskalenderpresent av Malene. Så då skulle jag och Jasmin försöka oss på att bygga ihop detta. Det är inte lätt! Det startade emd att väggarna gått sönder, så vi fick först bygga dessa ihop, jag brände mig på det ÿber-varma sockret som man ska ha som lim, och har nu en blåsa på mitt finger :(.

och ja, bedöm själva insatsen..

 


tittade även på min första Wallander-film igår, "Innan Frosten", vad den titeln nu har med handlingen att göra kommer jag väl aldrig att förstå, sen är det väl iofs mycket jag inte förstår. Jag var tvungen att se en Wallander för alla (eller ja iallafall många)säger att jag liknar Linda Wallander, vilket jag kanske själv är lite tveksam till. Detta ledde i sin tur till alldeles för lite sömn, varför lär jag mig aldrig att jag inte kan titta på sådana filmer själv?



   
Ja, eller har Linda börjat      Ja, är det jag som är polis?  
spela innebandy kanske ?



Det är då sannerligen ett mysterium..

Idag är det exakt en vecka innan jag sitter i Idrottshuset D-hall och tittar på derbyt mellan JIK och Östra.

"Lev varje dag som att det vore din sista"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0