Den med TGIF..

Tjenna !

Jaa, Thank God Its Friday, eller? Det är inte någon jätteskillnad för mig, inte denna veckan ialf. För precis som måndag-fredag så jobbar jag lördag och söndag, och lördag är även så roligt att det blir 2 pass! Pengarna Caroline Hansen, pengarna, de du blir så glad av när du betalar hyra, mat och andra superroliga grejer. Hade inte vart helt fel att vara 12 och få allt på ett matbord igen (ibland får man tänka så)

Dagen har bestått av 7,5 timmes hackande av grönsaker och blandande av dippar! Har även lärt mig att göra revbensspjäll, se där, var dag lär man sig något nytt. Skulle även till banken för att aktivera mitt kontokort, när jag står och väntar så säger en i kassan; "Det är du som spelar innebandy va?" varpå jag blir rätt chockad och svarar" ehhh jaa", tydligen var det en i lagets mamma, men alltid lika pinsamt när folk vet vem man är men man inte har en aning om vem det är man pratar med. Kvällen ser dock lovande ut, två innebandymatcher, SUPER!

Lite ögongodis såhär en fredagskväll..

Bättre än danskt "bland-selv slik" (lösgodis)... MMMM!!!


"Man måste våga vinna för att kunna vinna"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0