Den med sista arbetsdagen på en vecka..

Tjenna !

Yihoo, imon är jag ledig :) Det ska bli grymt skönt faktiskt, sova till längre än halv 8 Yeaah! :). Och stängde igår så jobbade till 02.00 och började kl 08.30 idag, yeah! Men hade dock en sjukt bra dag på jobbet denna dag, tror att det hade varit något bröllop eller liknande och de hade beställt en speciell frukostbuffé, vilket det givetvis blev rester av, vilket vi givetvis fick äta av, så det blev en andra frukost, och vem älskar inte frukost buffé? :)

Ikväll blir det svenska pannkakor med danskt sällskap, låter som vad Kellogs K skulle kallat; "en god vana" (om det nu inte var första gången förståss)


Den oförglömmliga skidan till Coffe i 18-års present! Och min Caroline Georgsson, (som btw hellre lånade min dåvarande 10-åriga lillebrors tröja istället för någon av mina... hmm)

"Man saknar inte det man har, förrän det inte längre finns kvar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0