Den med fredagen den 13:e..

Tjenna !

Idag är det dagen vi alla syter för varje år, fredagen den 13e. Vad händer då en dag som denna? jo jag skär mig i fingret och får ett litet sår, tappar yoghurten på marken, 3 gånger hem från affären. Men det är nog det mesta, fast ska väl inte ropa hej än, dagen är inte slut. Haha. dock så har kvällen varit väldigt bra, åt på jobbet tsm med 3 ifrån laget, väldigt gott, och alltid lika kul att höra de prata danska jättefort, förstår ungefär vart 10e ord, och de måste förklara för mig som om jag vore 4 år :p haha men jag lär mig väl..

Däremot var gårdagen mer spännande, dagen började SUPER! de testade att göra nya maträtter på jobbet, vilket betyder att jag får provsmaka dom, och vad älskar vi inte mer än mat? Restaurangmat givetvis. Så det blev att äta massa god mat, och så var det även lite som blev över, så de frågade om jag ville ta med en sallad hem efter jobbet, jo tack det skulle ju vara fint, då slipper jag laga något när jag kommer hem. Okej jo men vi sätter den i kylen så länge, och för att du inte ska glömma den så målar vi ett kryss på din hand, okej okej, jo men det blir väl bra tänker jag. Salladen komme rjag sjävlklart ihåg, men varför jag har ett kryss på handen funderar jag sen över hela dagen. Bra Caroline!

Har även påbörjat mitt försök till att lära mig danska, var på Fötex igår, det är ungefär som ICA Maxi, och köpte "Sjov med dansk" 7-9 år, lite pinsamt dock att övningarna i boken är alldeles för svåra för mig, jag får inga gulstjärnor :( ledsen! Kanske skulle börjat med 3-5 år :/.


"Allting som jag vill kan jag göra"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0