Den med flashback lilla melodifestivalen..

Tjenna !

Med detta vädret finns det inte så mycket anant att göra än att sitta inne. Kul jul! Hittade gamla klipp på yputube, först Björn Gustafsson, och det spelar ingen roll hur många gånger jag har sett det, när han är brat är fortfarande roligt. Och sången till Carina Berg är fortfarnade den bästa låten i melodifestivalens historia. Sen klickades det vidare och kom in på lilla melodifestivalen, så mycket bättre än stora, texterna är underbara, spec Data-hop, "spelar dator och sätter i en disk, till middag blir det fisk" "Att spela dator är väldigt kul, jag känner en kille som är väldigt ful"! 

Foten är fortfarande svullen, tackar som frågar, hoppas på att mitt paket jag har bett mor min att skicka snart kommer, tänkte inte på att det inte säljs svenska tidningar här (ytterst märkligt) och jag har inte läst mitt horoskop på länge, SOLO har alltid rätt, eller? 



Man kan ialf ha kul med Paint!

"Gammal kärlek rostar aldrig"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0