Den där det är extremt synd om mig..

Tjenna !

Trodde att det skulle vara mycket att göra på jobbet idag, så var där redan klockan åtta, men det var inte så fartligt, slutade redan kl 1, vilket iofs var grymt skönt, då har man hela dagen på sig. Dock så skar jag mig på en olivburk, så har ett JÄTTEstort sår i fingret. Stackars stackars mig, och mina stortår är fortfarande omplåstrade.. Så synd så synd om mig...

Så var blir det en dag när man nästan är ledig? Jo städa, tvätta, osv. YEAAAH!! Fast tom jag inser nu att det kanske behövs städas, tänk er då hur det ser ut ;) haha.

Men det finns faktiskt några ljusglimtar i mitt liv, om mindre än en vecka så åker vi till Tyskland, på tisdag kl 05.00 avgår färden! Och vi kommer ha en svensk tränare så jag förstår precis allt :D. Super!

Järngänget, aka. JG... SAKNADEN ÄR ENORM !!! <3 


"Lika barn leka bäst"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0