Den med den totalt lama dagen..

Tjenna !

JIK vs. Smålandslaget var starten på dagen! Grymt skoj att träffa de spelare man spelat med i Småland under åren och ledarna igen. Lindade Fluffs klubba, så förväntade mig ca 18 mål av henne idag. Men nej det var tydligen för mycket begärt! Direkt efter matchen skulle Emma kolla om hon klarade testerna till polishögskolan, man ska dra en 70 kilos docka ett visst antal meter. Eftersom jag jag väger ganska precis 70 kilo så var jag en ypperlig träningsdocka. Dett gick galant, och det enda VI fick höra var av Smålands coach "Men Hansen, gå och ta din medicin istället", så måste ses som ett lyckande. För att fira detta gick vi och åt med Paige. Fick sedan se Östra gå upp i ettan, goa derbyn nästa år!


Sen bar det av hem till familjen Glad. Jag Fluff och Flis gjorde absolut ingenting. Kollade på TV och var enligt Johan ett par säckar. Perfekt! Det är lov liksom. Mitt sista påsklov och det blev inget dumle. lite sorgligt!
Bilden från Mullsjömatchen beskriver kvällen ganska bra!


"Det finns ingen bättre spegel än en god vän"


Caroline Hansen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0