Dne med lite bilder..

Tjenna !

Som ni märkt har jag börjat med bilder i bloggen, visst blir det lite roligare och mer färgglatt liksom :) Jaa det tycker jag med ! Och att jag inte använt det innan är för att jag inte velat och absolut inte för att jag inte vetat hur man gör !

Jag vet att ni alla fått er egen bild av hur den mest omtalade personen på bloggen (förutom the one and only myself) ser ut, nämligen Jessica "Fluffer" "Lyckan Kryckan" Lyck och här har ni svaret ?



Var det ungefär som ni hade tänkt er ?

Titta vad lika vi är :



När jag ändå håller på så kan jag ju visa roten till hela hockeyhistorien, för snart drar säsongen igång och HKB är på topp som vanligt !

Hansen & Kaj goes hockey stjärnor from the beggining så att att säga !

IKSU goes hockeystjärnor




"En bild säger mer än 1000 ord"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0