Den utan någon direkt mening..

Tjenna !

Idag var det första gym lektionen med innebandyn i skolan. Våran instruktör Thommy "spring 30 varv i hallen med höga knäuppdragningar sen lägger vi oss och kör magövningar i 20 minuter som uppvärmning" Lundstedt var på G ialf. Kul att någon är det på morgonen. Jag och min käre kompanjon Paige var det ialf inte. Men vi tog oss igenom alla våra chins, dips, styrkeryck vad heter allt nu och kunde inte tvätta året efter för att vi var slutkörda i armarna! Bra tränad känner man sig. Superstars nästa !

Sen till skolan för att ha 1 lektion, känns som att hela året är rätt onödigt faktiskt. Fast jag kan ändå inte ta några studiedagar på eget initiativ, lite surt men får inte missa någon lektion nästan. Nackdelen med att gå i trean. Idag var det natur och jag trillade nästan ner på golvet då jag somnade under läraren och Patriks diskussioner om att ha eller att inte ha bihålor. Ja ni hör ju själva de är ju nästan bryssel nästa för de båda två!

Studentmössprovning idag med.. det börjar närma sig.. Hansen Sp3C Sandagymnasiet.. JG!!

"Shit happens"

 

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0