Den med vinsten..

Tjenna !

Japp, det var ju inte helt oväntat jag som gick segrande ur striden om "El Canon". Mycket tack vare, ja mig själv eftersom det faktiskt var jag som avgjorde! Wej, heja mig!

I övrigt har dagen varit underbar. Det blev kladdis kvar till efter matchen imon. Salladen som jag köpte på vägen hem smakade ljuvligt, och nu kommer det bästa.. Jag fick två extra gratis bröd! Finns inget som är så gott som pizzeriornas bröd!. Filmen var också bra och mitt enda krav på en snygg manlig skådespelare uppfylldes, Mr Colin!
Dagen spenderades också med att vi försökte lista ut Lycks bästa och värsta ovana till min "mina vänner, den svarta bibeln" (något åt de hållet, en typ bok med lite mer personliga frågor än favorithusdjur eller favoritfilm, bara lite..) skulle fyllas i.

Nu blir det God Natt för imorgon måste jag vara pigg till HEMMAPREMIÄREN! Så taggar med att lyssna på Molly Sandén och somna in skönt och med glada tankar... (för hon(hennes texter kanske) om någon ska väl kunna fixa det.. eller?)

"Vänskap utan förtroende är som en blomma utan doft"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0