Den med den långa skoldagen..

Tjenna !

Har fortfarande inte vant mig vid att gå upp innan solen. Illa, men man vänjer sig vid det. Det är ju trots allt innebandyträning det första som händer på morgonen (Y).
 Okej, men sen vad följer, SVENSKA ! För det första hatar jag att läsa men sen när det är minsta texten som man ska läsa på typ ingen tid alls, och när man väl läst varannan rad för att hinna färdigt ja då är det ca ungefär en triljon frågor att svara på också!
 Sen tror man att man utstått helvetet och ska på lunch, men först till syo för att fort byta Sofias kurser bara. Men bra att syo och idrottsrektorn är såpass bra utbildade att det vet vadsom finns för kurser etc. BRA! Satt där endast i 45 min och kom fram till, ja inget nytt ialf !
 Efter den efterlängtade lunchen följde rättskunskap, eller ja för min och Carros del ca 45 mins sömn. Minns inte så mycket från den lektionen.
 Tillslut projektarbete, och tro fan inte att jag måste gå på dessa lektioner också! Tyckte skolan var illa som det var. Kan ju faktiskt likagärna göra det hemma !

Tycker jag är värd något gott till fotbollen ikväll nu efter min tuffa och slitsamma dag !

"Ingenting är omöjligt"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: emma

GO TRÄNING IGÅR HANSEN!!!

2009-09-18 @ 09:12:42
URL: http://emmajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0