Den innan jag går ut och går..

Tjenna !

Idag är det fredag, imorgon lördag och sen är det söndag(bra av mig att ha lärt mig veckodagarna) OCH SÖNDAG BETYDER SERIEPREMIÄR !! Spelar borta i Göteborg mot FBC Göteborg !!

Igår var det typ världens roligaste träning, först bra övningar sen spelade vi 3 x 10 min med två kedjor i varje lag vilket är mycket roligare än när vi som vanligt blåser av efter 1.15~1.30 för att byta kedjor :), mer matchlikt vilket är TUMMEN UPP! YEAY!

Skoldagen var hemsk eftersom Sofia, Carro, Lina och Josse tydligen har kommit på den (enligt dom själva) ultimata idén med at gå runt med kamera i skolan och ta kort till klassboken, TUMMEN NER! FÖr man blir ju sjuuukt snygg på de bilderna, verkligen !

Tjarå för nu ska jag ut och vandra med min iPod och nya idol Pink på högsta volym! ITS ALL YOUR FAULT spelas ca å¨ett ungefär sådär 7/10 gånger!

"Gå inte över ån efter vatten"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0