Den efter träningen..

Tjenna !

Ja våra älskade Exel-klubbor har ju kommit nu tillslut, med lite blandade känslor. Vissa får inte lira med sina matte-lirar-unihoc-äckel klubbor, stackars dem, verkligen! Men eftersom jag spelade med Exel innan så klaga jag inte !

Ni som tycker jag är virrig annars skulle inte varit med nu, efter två armbågar och ett huvud på nästan precis samma fläck (2-3 sm bakom örat) så mådde jag inte speciellt bra. Det snurrade lite och vet inte riktigt vad jag gjorde. Irrade runt som en iller på planen och ja de saker jag gjorde rätt under två byten går räkna på en hand! Men de händer väl de med ibland kan jag tro. Tackar som frågar så mår jag bättre och bättre, lite öm kanske men hjärnan spelar mig inga spratt längre !

"Kärlek vid första ögonkastet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0