Den efter skolfotot..

Tjenna !

Idag vart det djävulensdag. Två skolfoton först med innebandyn sen med klassen. Slapp enskilda ialf, fast de ser ju ändå ingen.

Började med innebandyn, ja de blir som de blir, ingen Louise Svensson iår ialf utan Carro körde på den vanliga stilen.. sitt eget namn. Själv står jag på översta raden och ser ut som ett fån. Efter den hårda morgonen åkte jag, Lyck, Carro och Josse hem till mig och åt och kollade V.ä.n.n.e.r. :). Carro lånade även säsong 4 som jag lär få tillbaka ungefär på kvällsträningen ikvä'll då hon säkert hunnit titta igenom den.

Sen vart det äckliga klassfotot, usch! Och min strejk mot skolfotot fungerade inte. Hade på mig mjukisbyxorna nr1, de med hål på knät och vanlig collegertröja för att strejka mot alla som alltid klär upp sig till 300 % på skolfoto, men nej först fick jag inte sitta ner, men stå på kanten så då syns byxorna lite ialf, men nej då fick jag inte stå där heller för hon tyckte inte dom var fina, så då fick jag och Sofia byta plats för ja hon hade ju jeans på sig! så står där mellan Sofia och Carro och det är ju verkligen drömläget!

"Att vänta en glädje är också en glädje"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0