Den efter Karlstad..

Tjenna !

Vad hände med "solen skiner alltid i Kallsta", det närmsta solen jag såg var de där jävla bollarna på hallen! Men annars är de lugnt. Lite regn har aldrig skadat någon som jag tyckte att jag hörde, ne visst.

Innebandyn i helgen har väl gått sådär, räknar man bort en 10minuters intervall mot Göteborg så har det gått väldigt bra! Själv inkasserade jag en hel assistpoäng och den obligatoriska två-minutarn. Dock kom de i matchens allra sista skede och sista byte, så där hade jag tur. En turnering där inte jag åker på minst en två-minutare, ja den finns nog inte.

Spelade "med andra ord" på hotellet och schysst som hon är Emma kommer följande.
Jag får ordet "as" som jag ska förklara, det första jag tänker på är ass och säger då
-Det jag har här, och pekar på min rumpa
-FETT, skriker då Emma!
Ja tack för den!
dock bör tilläggas att som vanligt tar jag och Emma den riktiga och moraliska segern!

Amanda:
-Eva och Adams barn
Jossan
-Jesus! och ja det va rätt!

Sitetr och pratar skostorlekar hur man mäter de osv då det kommer ut en kille i 25-års åldern
Jag: Du, vet du hur man mäter fötter?
Killen: Ne, eller vaddå?
Jag: Jo asså om jag har str 40, hur stora fötter har jag då?
Killen: Ja, jävligt stora för att vara tjej!

Finns inget värre än att ta kort till hemsidan!

Såg en av de bästa innebandymatcher jag sett, Huddinge-Västerås 8-5. Huddinge vände 5-1 till 5-5 på 4 minuter. Anna Wiman och Linda Englund är sjukt duktiga kom jag framtill, på egen hand, strongt gjort av mig!

"Ropa inte hej förrän du är över ån"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Anonym

ihrman sa eva och adam saken inte amanda ;)

2009-09-06 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0